• przelewy

    przelewy

Zobacz nasze Aukcje



Klocki Hamulcowe SBS 705HS

SBS 705HS

Klocki Hamulcowe SBS 705HS

85,00 zł
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie, Napisz do nas aby sprawdzić dostępność !

 

Wszystkie paczki są ubezpieczone !

 

Zawsze staramy się wysłać towar jak najszybciej !

 

Pamiętaj, zawsze masz prawo do zwrotu !

Opis

Nowe klocki hamulcowe na przednią tarczę hamulcową znanej na całym świecie Duńskiej firmy SBS, klocki tej firmy używane są w moto GP. Cena dotyczy kompletu na jedną tarcze. Oznaczenie 705HS.

Na pozostałych aukcjach dostępne na innych aukcjach klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:

SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH

OPIS:

Klocki serii HS to idealne połączenie doskonale dozowanej, wolnej od efektu fadingu siły hamowania z wysoką odpornością termiczną

Wykonane są ze spieków metali

Zaprojektowane z myślą o zastosowaniu w nowoczesnych, mocnych motocyklach sportowych oraz w motocyklach ciężkich

Szybko odprowadzanie ciepło i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury

Przeznaczone są do zacisków hamulcowych przedniego koła

Pasują do:

KAWASAKI

400 Ninja R Left/Rear 11 - HS

ER-5 500 01 - HS

ER-6f 650 Left/Rear 06 - 08 HS

ER-6f 650 Left/Rear 09 - 11 HS

ER-6f 650 Left/Rear 12 - HS

ER-6n 650 Left/Rear 06 - 08 HS

ER-6n 650 Left/Rear 09 - 11 HS

ER-6n 650 Left/Rear 12 - HS

KL 650 C1 (KLR) 95 HS

KLE 650 Versys Left/Rear 07 - 09 HS

KLE 650 Versys Left/Rear 10 - HS

KLR 650 C1- 98 HS

KLR 650 C1- 99 - HS

Z 750 Left/Rear 04 - HS

Z 750 S Left/Rear 05 - 06 HS

ZR 750 Zephyr Left/Rear 96 - HS

ZR-7 750 Left/Rear 99 - HS

ZR-7S 750 Left/Rear 01 - HS

VN 800 Classic 98 - HS

VN 800 Drifter 99 - 02 HS

VN 900 Classic 06 - HS

VN 900 Custom 07 - HS

KLV 1000 Left/Rear 04 - HS

1100 Zephyr Left/Rear 97 - HS

GPZ 1100 (ZX 1100 E1-E2) Left/Rear 95 - 96 HS

GPZ 1100 ABS, Horizont Left/Rear 97 - HS

VN 1500 Classic 97 - HS

VN 1500 Classic Fi 00 - HS

VN 1500 Classic Tourer

Fi Left/Rear 00 - HS

VN 1500 Classic Tourer Left/Rear 98 - HS

VN 1500 Drifter 99 - 02 HS

VN 1600 Classic Left/Rear 03 - HS

VN 1700 Classic Left/Rear 09 - HS

VN 1700 Classic Tourer Left/Rear 09 - HS

SUZUKI

RV 125 VanVan 03 - HF

GSF 250 VS, S Bandit 95 - HS

GSF 400 Bandit 94 - 97 HS

GSF 600 Bandit / S Bandit Left/Rear 00 - 04 HS

GSX 600 FW Left/Rear 98 - HS

DL 650 V-Strom Left/Rear 04 - HS

GSF 650 Bandit / S Bandit Left/Rear 05 HS

GSF 650 Bandit /S Bandit Left/Rear ABS 06 HS

SFV 650 Gladius Left/Rear 09 - HS

SV 650 ,S Left/Rear 99 - 02 HS

SV 650 ,S Left/Rear 03 - HS

GSR 750 Left/Rear 11 - HS

GSX 750 FW Left/Rear 98 - 02 HS

GSX 750 Left/Rear 98 - 08 HS

DR 800 ST Big 96 - HS

DL 1000 V-Strom Left/Rear 02 - HS

GSX 1100 G Left/Rear 96 - HS

C 1500 Intruder Left/Rear 05 - HS

M 1500 Intruder Left/Rear 09 - HS

VL 1500 Intruder LC Left/Rear 02 HS

SBS (Scandinavian Brake Systems) jest duńską firmą istniejącą od 1964 r, produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzan ia i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy klasy superbike, Moto GP oraz wyścigów długodystansowych. Ponadto klocki hamulcowe SBS montowane są fabrycznie w niektórych modelach motocykli Yamaha. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków oraz z karbonu. Klocki hamulcowe używane przez czołowych zawodników, między innymi takich jak: Andrzej Pawelec, James Toseland, Troy Corser, Shinja Nakano, Chris Vermeulen. Występują w kilku wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym "czuciem hamulca".

Proces produkcji klocków hamulcowych SBS opiera się na  3 podstawowych technologiach:

NRS (Nucap Retention System) - system przytrzymania okładziny.

System NRS jest stosowany by zapewnić mocniejsze połączenie płytki klocka z materiałem ciernym. Z NRS materiał cierny i płytka stają się jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe na przykład w przypadku wstrząsu lub wysokiej temperatury. System przytrzymania polega na zastosowaniu specjalnych haków odpowiednio ukierunkowanych na powierzchni płytki, które są wtopione w materiał cierny. Haki wykonane są specjalną metodą opatentowaną przez SBS.

UCT (Unifited Composite Technology) - technologia jednolitej mieszniny.Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne.

Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.

DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - energetyczna obróbka powierzchni

Obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć film pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Technologia DEST stosowana jest w klockach hamulcowych STREET EXCEL do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz na torze wyścigowym.

Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego.

Rodzaje klocków SBS:

STREET

Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne na innych aukcjach są  w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

STREET EXCEL

SBS STREET EXCEL to klocki hamulcowe wykonane za spieków, zaprojektowane do wszystkich współczesnych motocykli sportowych. Wykonane przy pomocy najwyższych technologii. Zostały zaprojektowane do użytku w sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki  STREET EXCEL zapewniają  szybkie odprowadzanie ciepła  i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury.

Produkowane w technologii UCT, klocki STREET EXCEL zostały stworzone by spełniać kompromis pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej.

Klocki dostępne na innych aukcjach są w dwóch rodzajach: HS (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich i LS (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

OFF ROAD

klocki hamulcowe SI

Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road.

Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.

RACING

Klocki hamulcowe RSI (RACING OFF ROAD)

Specjalne klocki do rywalizacji sportowej w Motocrossie. Wykonane ze spieków metali, o specjalnej recepturze zapewniają ponadprzeciętną, jednolitą i wolną od efektu fadingu siłę hamowania niezależnie od warunków terenowych i pogodowych. Ich parametry i zachowanie sprawdzane i polecane sa przez czołowe teamy MX1. Klocki są przeznaczone wyłacznie do jazdy wyczynowej, dostępne na innych aukcjach dla zacisków przednich i tylnych.

Klocki hamulcowe RS (ROAD RACING - SINTER)

Klocki hamulcowe RS - wykonane ze spieków -  do przednich hamulców sportowych motocykli. Preferowane przez teamy sportowe oraz motocyklistów jeżdżących amatorsko po torze wyścigowym. Klocki RS dostępne na innych aukcjach są do większości modeli supersportowych motocykli.

Właściwości:

- nie wymagają wstępnego rozgrzewania

- wysoki współczynnik tarcia i stabilne „czucie” hamulców

- stałe właściwości hamulców w pełnym zakresie temperatur

Klocki hamulcowe DC (ROAD RACING - DUAL CARBON)

Klocki SBS DC Dual Carbon są wykonane z mieszaniny proszku węglowego i metalicznego. Posiadają dużą wytrzymałość na wysoką temperaturę i w takiej najlepiej działają. Wymagane jest stałe utrzymywanie wysokiej temperatury i dlatego dopuszczone są tylko na tor. Klocki z proszku węglowego posiadają takie właściwości, że podczas hamowania przy styku klocka ze stalową tarczą powstają wiązania pomiędzy atomami tarczy i klocka, zwiększające siłę hamowania.  Klocki hamulcowe SBS DC Dual Carbon są używane w wyścigach  motocyklowych przez zwycięskich zawodników klas Superstock, Supersport, Superbike oraz w wyścigach długodystansowych. Rekomendowane przez międzynarodowe władze sportów motocyklowych. dostępne na innych aukcjach do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.

Właściwości:

- wyeliminowany efekt fadingu dzięki obróbce DEST

- wysoki współczynnik tarcia i progresywna charakterystyka hamowania

- wysoka stabilność termiczna

- stałe właściwości hamulców

- niskie zużycie klocków

- nie niszczą tarcz hamulcowych

Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]

Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. dostępne na innych aukcjach do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.

Klocki hamulcowe DS  [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]

Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych. dostępne na innych aukcjach do wybranych modeli motocykli.

Właściwości:

bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur

efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu

ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym

Szczegóły produktu
SBS 705HS

Specyficzne kody

Śledź nas na Facebooku